2012.02.24.
11:25

Írta: Kodak média

Egy reklám, amit csak nők láthatnak

 Az újfajta hirdetés arcfelismerő szoftverrel állapítja meg a járókelők nemét.

A 30 ezer fontos (nagyjából 10 millió forintos) installációt - amely 90%-os pontossággal működik - a Plan UK nonprofit szervezet készíttette, és a harmadik világbeli gyerekek, pontosabban a lányok helyzetére szeretné felhívni a figyelmet.

A hirdetőtábla előtt megálló nők egy 40 másodperces reklámot nézhetnek meg a Because I am a Girl (Mert lány vagyok) című kezdeményezésről, amely arra ösztönözne, hogy az ember egy fejlődő ország egy lányát anyagilag is támogassa, aki ezzel megfelelő oktatáshoz juthat.

Ezzel szemben a férfiakat a rendszer a Plan UK honlapjára irányítja át azért, hogy legalább egy kicsit átéljék, milyen az, ha nem adják meg az embernek a döntés lehetőségét.

forrás:hir24

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kodakmedia.blog.hu/api/trackback/id/tr774191755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása