2012.07.17.
14:56

Írta: Kodak média

Vásárlói vélemények webáruházunkról

Webáruházunk a tavalyi szép helyezése után, ismét elindult az 'Ország Boltja' szavazáson.

Köszönjük a bizalmat és a sok pozitív véleményt! Most már a fényképezőgépek, kamerák mellett, háztartási gépekkel, babafelszereléssel is várunk minden érdeklődőt.

Pár visszajelzés webáruházunkról: 

Köszönjük:)

Vélemények a boltról

2012/07/13
K.Lucia
Vásárlás időpontja:
2012/06/20
Vásárló:
ekkertesz9@gmail.com
Szállítási idő
A bolt áttekinthetősége
Ügyfélszolgálat/kommunikáció
Gyorsan megkaptam a kért árut. Egy fényképezőgépet rendeltem és egy napelemes töltőt. Rendelés után egy hölgy felhívott, hogy egyeztesse a rendelést, mert, mint kiderült, a külön rendelt töltő a gép tartozékai közt is szerepelt. Külön köszönöm ezt a figyelmességet, legközelebb is fogok itt vásárolni.
Amiért tőlük vásároltam:

Az interneten találtam.

Amiben fejlődhetne ez a bolt:

Meg voltam elégedve.

2012/07/12
anonymous
Vásárlás időpontja:
2012/06/26
Vásárló:
sebestyenorsi@gmail.com
Szállítási idő
A bolt áttekinthetősége
Ügyfélszolgálat/kommunikáció
Pozitív volt a vásárlás. Gyors, kedves, pontos kiszolgálást tapasztaltam. Ajánlom bárkinek.
Amiért tőlük vásároltam:

A készülékünkhöz vásároltam pótalkatrészt.

Amiben fejlődhetne ez a bolt:

-

2012/07/08
Zsuzsanna
Vásárlás időpontja:
2012/06/26
Vásárló:
feruna@pr.hu
Szállítási idő
A bolt áttekinthetősége
Ügyfélszolgálat/kommunikáció
Tökéletesen meg vagyok elégedve. Kedves és megbízható bolt!
Amiért tőlük vásároltam:

Jó ár miatt

Amiben fejlődhetne ez a bolt:

nincs ilyen

2012/06/22
Maja
Vásárlás időpontja:
2012/06/11
Vásárló:
mariaeva58@freemail.hu
Szállítási idő
A bolt áttekinthetősége
Ügyfélszolgálat/kommunikáció
Nagyon kedvesek és segítőkészek az ügyfélszolgálatnál az emberek. Igaz most legutóbb csak a fényképezőgép tokot rendeltem mert elhagytam az előzőt, de volt olyan kedves a hölgy, hogy azonnal telefonált és tájékoztatott, hogy tévesen van a megrendelőn az áru kiszállítási díja, nem XY-ba kerül, hanem jóval többe. Ezt egy kicsit sokalltam, de mivel a tok sürgősen kellet és a közelbe ezt nem tudtam volna megvásárolni, még így is megrendeltem.
Amiért tőlük vásároltam:

Azért mert ez volt a legmegfelelőbb árban és gyorsaságban nekem.

Amiben fejlődhetne ez a bolt:

Számomra mindenben nagyon segítőkészek és nagyon kedvesek az áruház dolgozói, az áruházból rendelt, ugyanazt a terméket kaptam meg, amit szerettem volna. A termékek jók és szépek!

2012/06/18
anonymous
Vásárlás időpontja:
2012/06/07
Vásárló:
horvath.akos@posta.hu
Szállítási idő
A bolt áttekinthetősége
Ügyfélszolgálat/kommunikáció
Minden rendben volt, másnap már mehettem a megrendelt minőségi termékemért.
Amiért tőlük vásároltam:

Egyedi minőségi termék

Amiben fejlődhetne ez a bolt:

Véleményem szerint nem szükséges, mivel az eladás-vétel teljesen rendben zajlott.

2012/05/30
anonymous
Szállítási idő
A bolt áttekinthetősége
Ügyfélszolgálat/kommunikáció
x
Amiért tőlük vásároltam:

x

Amiben fejlődhetne ez a bolt:

x

2012/05/29
Böbe
Vásárlás időpontja:
2012/05/18
Vásárló:
sovany.erzsebet@citromail.hu
Szállítási idő
A bolt áttekinthetősége
Ügyfélszolgálat/kommunikáció
Minden rendben ment, éppen nem volt raktáron az árú ezt jelezték is a rendelésnél. Nagyon rövid időn belül megérkezett a rendelt árú. Elégedett vagyok, remélem hosszú ideig tudom majd használni a terméket : -)
Amiért tőlük vásároltam:

Mert kedvező áron tudtam vásárolni, szállítási díj nélkül.

Amiben fejlődhetne ez a bolt:

Nekem így is megfelel.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kodakmedia.blog.hu/api/trackback/id/tr784662293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása