2011.08.04.
11:45

Írta: Kodak média

Újdonságok a 2011-es Frankfurti Autószalonon

Félúton vagyunk a már elmúlt Genfi, és a soron következő Frankfurti Autószalon között. Néhány újdonság a 2011. szeptember 15-22. között megrendezésre kerülő 64. International Automobil-Austellung (IAA) kiállításról.

Audi

A négykarikásoknál bőven lesz látnivaló. Az A2 Concept várhatóan a BMW i3 ellenfeleként debütál, és nincsenek már titkok az A6 Avant kombival kapcsolatban sem. Sportos vonalon az S8 és az S7 Sportback említhető, utóbbi 4,0 literes, 408 lóerős V8-assal, szokás szerint quattro összkerékhajtással. Az Audi luxuslimuzinja hibridként is bemutatkozik, az A8 Hybrid hajtáslánca 2.0 TFSI benzinmotorból (211 LE) és 33 kW teljesítményű villanymotorból áll, meggyőző számadatokkal: 0-100-ra 7,6 másodperc alatt gyorsul a 235 km/órás maximális tempóra képes modell, amelynek kombinált fogyasztása 6,2 l/100 km, szén-dioxid kibocsátása pedig 144 g/km. A stand ékköve azonban nem az A8, hanem az R8 nyitott változata lesz, a Spyder GT-S, amely eleve a Lamborghini-féle 5,2 literes, közvetlen befecskendezéses V10-es motorral érkezik, de 525 helyett 560 lóerős  teljesítménnyel. 

 

 

   Könnyebb, drágább, és szinte magától értetődően erősebb lesz a nyitott Audi R8, mint a kupé változat. A V10-es Lambo motort 560 lóerővel szerelik be az ülések mögé, az árcédulán pedig 200 ezer eurós összegre

 

 

Mercedes-Benz

Igazi kuriózum a szárnyas ajtós Mercedes-Benz SLS AMG, de a Roadster egyértelműen bizonyítja, hogy a látványos kellékek nélkül is fantasztikus autóról van szó
 
MINI
Ahogy Genfben is, biztosra vehetően kiállításra kerül a Rocketman, már csak azért is, mert a BMW-nél a szériagyártás mellett döntöttek. A főszereplő viszont a Coupe lehet, amely tetőkialakításával első pillantásra nem tűnik túlzottan harmonikusnak, de a szokásosan jó futóművel, no és persze a 184 lovas turbómotorral, izgalmas kombinációnak ígérkezik.

 

Toyota

 A japán óriás két olyan járművel is előrukkol, ami komoly érdeklődésre számíthat Európában, igaz, Genfből már mindkettő ismerős lehet. Szélesebb réteghez szól az új Yaris, amely igazodva a Toyota XXI. századi arculatához, ugyan csak jövőre, de hibrid hajtáslánccal is kapható lesz. Az FT-86 sportkocsi a Subaruval közösen tervezett sportautó, amely már nagyon hosszú ideje fejlesztés alatt áll, legutóbb például a formájával voltak elégedetlenek a japánok, de úgy tűnik, végre befejeződik a maratoni munkálat.

Toyota Yaris HSD - ez a fotó még Genfben készült a hibrid miniről, szemmel láthatóan egy belsőtér nélküli, életnagyságú makettről. Frankfurtban már az igazi Yaris lesz ott a standon, de a széria hibridet még későbbre ígéri a Toyota

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kodakmedia.blog.hu/api/trackback/id/tr973124955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása