2012.05.09.
14:47

Írta: Kodak média

Fájdalommentesen, digitális képeket-jóóó!

A google fordítás 1:1-ben, VICCES!


Kodak 
jól fejlett 


Kodak egyik legrégebbi és legismertebb globális márkák. Ez is az egyik legkoncentráltabb, miután következetesen szállított fényképészeti film és papír, hiszen George Eastman kezdte a tevékenységét 1888. A régi márka halad keresztül, az egyik legradikálisabb technológiai forradalmak valaha látott az iparágban: a gyors ütemű kémiai átmenet a digitális fényképezéssel.
Az elmúlt évtizedben, Kodak néha küzdött az innovációt, hanem a látogatás Kodak.com mutatja a márka kezd megkülönböztetésére.
Bár a Kodak lehet egy vállalati elefánt, ez nem dinoszaurusz. Ahelyett, hogy ellenáll változás, akkor azt magába. Az élénk sárga Kodak munkaállomások sok fotó üzletek, a fogyasztók lehet letölteni a digitális fényképezőgép, termény és a keret a kép a képernyőn, és kap a "Kodak minőség" képek kevesebb mint egy óra. A versenyképes ár, a film kémiai folyamat, és gyakran alacsonyabb az ára a nyomtatók képet. Mivel a Wal-Mart, a nagy kiskereskedelmi lánc, az árak az egy órás digitális fénykép szolgáltatás 19 cent print (boltban pick-up), a Kodak honlapján hirdeti egy agresszív 15 cent (pick-up store vagy levélben). 
 
Azt várnánk Kodak.com üdvözölni minket világos színek, mint a telített vörös és sárga származó vállalati identitás. A látogatás Kodak.com kiderül azonban egy meglehetősen hagyományos vállalati portál. A honlap megpróbálja kezelni széles spektrumát különböző választókerületekben, a fogyasztók és a befektetők a kórházak. Az eredmény meglehetősen nyájas, ha mégis tiszta és zavartalan.
A fogyasztók nem lehet eltéveszteni a 15 centes áron hirdetett kellős közepén a képernyő egy narancs dot (az egyre hatékonyabb telitalálat). Nem teljesen világos első ránézésre, hogy maga a weboldal is értékesít képeket, de ez és ez kinek jó. Kodak EasyShare Gallery egy e-labor, amely lehetővé teszi a feltöltés, tárolására, megosztására, szerkesztésére és vásárlási digitális képeket. Talán a tónusú lefelé irányuló megközelítés az értékesítés a funkció egy kísérlet, hogy nyugodt felháborodást a hálózat független fotólabor.
Miután "Easy Feltöltés" telepítve van, ami történik, fájdalommentesen, digitális képeket lehet feltölteni csúcsán egy egér egy egyszerű drag and drop. Az áttekintés során a rendszer befagyasztására tett váratlanul összeomlott az Internet Explorer böngésző, amely emlékeztetett minket, hogy a technológia még gyerekcipőben jár. A képek már voltak töltve rendesen mentett Kodak szerveren, és lehet szerkeszteni könnyedén. A használhatóság ezeket a lehetőségeket valóban kiváló. Lehetőség van a vágás, átméretezés, nagyítani és kicsinyíteni, hozzá mindenféle kereteket, és még sok más. Bár a rendszer rendkívül gyors és érzékeny, azt találtuk, hogy még mindig túl sok a lépések és az ablakok.
Kodak.com sokkal több, mint a "Galéria" (ami úgy tűnik, hogy a beceneve a funkciót, amit csak le). A weboldal mutat nagy összhang a szervezeti egységek között, bár a tartalom és a közönség talán drámaian eltérő.
Kodak is jól kihasználja a művészi fotók, ami nyilvánvalóan összhangban van a márka kínál, hanem segít enyhíteni a vállalati nyájas benyomást a címlapon. 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kodakmedia.blog.hu/api/trackback/id/tr604498407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása